I LOVE YOU ALL

Hej alla mina små hjärtan där ute! Eftersom att denna dag är till för dem man bryr sig om så hoppas jag redan att ni vet vad ni betyder för mig. Varje dag får jag meddelanden av er från olika ställen i Sverige på olika sociala medier, meddelanden som får mig att le och bli glad innom bords. NI får mig att må bra! Efter alla år i skolan trodde jag ALDRIG att jag skulle få så många runt om mig som faktiskt bryr sig! Och då vill jag självklart att ni ska förstå att ni betyder så sjukt mycket för mig med! Jag sitter kanske bakom en datorskärm och skriver detta men jag menar det verkligen. Så tänk efter, skulle vi alla stå på en fotbollsplan eller en arena skulle jag renhjärtat krama var och en av er och visa min kärlek till er<3 Ni är verkligen något av det bästa jag har. 

Att youtube kunde ge mig så mycket det trodde jag verkligen inte när jag började för lite mer än ett år sedan. Känner till och med att jag skaffat en del ''vänner'' jag facktiskt håller kontakten men alltså andra youtubers osv. Kan man va mer lyckligt lottad undrar jag? I alla fall hoppas jag att ni har haft en underbar dag med dem ni älskar eller bara unnat er själva det bästa för det förtjänar ni! 

Från mig här hemma hos pappi i soffan till er vart ni än är vill jag skicka all kärlek i världen till er<3
Kommentarer
Ellen c: säger:

Aw c: Du är bäst!

2014-02-16 | 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback