TIO NYA TILL SOMMAR VÄRMEN

GB GLASS 2014
Haha ja detta kanske är ett lite udde inlägg men kunde inte motstå att visa er GB's nya glassar som släpps nu till sommaren. När jag var mindre var jag alltid tvungen att prova alla nya glassar tillsammans med min familj bara för att! När jag såg alla dessa ''fina'' glassar kände jag mig som ett barn igen så när dessa släpps ska jag se till att prova varenda en! Vem vet kanske jag bloggar om dom.. haha så random!

De glassar jag vill prova mest just nu skulle nog vara, ''Winner taco'', ''x-pop'', ''king cone choklad'' & ''Calippo bubble gum''. Vilka ser smarrigast ut för dig?
Kommentarer
Fanny säger:

Hej jag läser din blogg och tittar på din youtube kanal, jag tycker att du är jätte bra. Jag skulle vilja smaka x-pop, calypso och magnum white. Om du ser detta så skulle jag bli jätte gladd om du svarade vad som helst:)
Kram Fanny

2014-02-10 | 21:55:34
Sofies skönhetsblogg säger:

Calippo Bubble Gum lät ju inte helt fel alltså!:D

2014-02-11 | 00:08:52
Bloggadress: http://sofies.sajk.com
Alvaaa säger:

Calippo Bubble gum *.* Men Winner Taco ser inte helt fel ut <3

2014-02-15 | 14:45:44
Linnéa säger:

Vart har du köpt dina träd eller vad det nu är som du har i bakgrunden? Dem är sjukt fina! Älskar dina videos!

Svar: Köpte dem på en julgransmarknad i julas :)
Felicia Bergström

2014-06-13 | 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback