KVÄLLS MYS PÅ ALTANEN

 
Här har jag tillbringat kvällen med mamma, syrran och mammas kusin. Medans mammas andra kusin med familj varit ute på Gränsö och fixat med neras nya hus (som just nu består av några pelare i marken haha) så får vi bo i deras ''ricktiga hus''. Denna inglasade altan är jag smått kär i. Funderar på om jag ska spela in någon haul video här om jag hinner bara för att det är så fint och mysigt. Nä hörrni nu blire sängen för imorgon är en dag fylld av shopping! Ska svänga förbi lager 157, dollar store, någon utförsäljning och andra butiker. Guldbyxorna är garanterat på imorgon! ;)
Kommentarer
Alexandra säger:

Hej! En liten lustig fråga är om du är uppväxt på Lidingö som jag för jag bor där!?

2014-09-05 | 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback