RESAN TILL VÄSTERVIK

 
 
 
 
 
Vi är faktiskt framme i västervik nu och har varit det ett bra tag men har haft fullt upp med annat som att träffa mina släcktingar, åkt en snabbis runt Västervik för att minnas och kollat på deras första rondell här i Västervik som inte är större än en bröstvårta haha! Har haft så kul åt den i alla år så borde nästan åka förbi och ta kort för att ni ska få se!

Bilresan gick ändå ganska så snabbt och vi hade allsång i bilen hela vägen åt både magnus uggla, justin bieber och björn rosenström haha! Vi stannade för kisspaus på världens äckligste toalett och vi hann även med lite foto/filmning vid göta kanal! Sann turist känner jag mig som. Måste bara få tycka att jag har världens snyggaste syrra också!

Någon av er som bor i västervik?
Kommentarer
Sofies skönhetsblogg säger:

Åååh, Västervik! <3
Spendera varje sommar där nere när jag var yngre för farmor hade husvagn där nere! Så himla mysig stad! :D

2014-07-03 | 11:09:24
Bloggadress: http://sofies.sajk.com
Molkan säger:

Det är roligt att se att det är så många som har en relation till Västervik oavsett var de bor annars :) Jag är både uppväxt och bor här. Det är ju dock en sommarstad så de senaste åren har jag flytt till fjällen.

Kram

2014-07-31 | 15:51:48
Bloggadress: http://molkan.se
Lanja - www.lanjas.com säger:

såå fin blogg=)

2015-05-29 | 22:53:58
Bloggadress: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback