CORNER

 
 
När vi kom fram till Västervik hade vi kört förbi alla ALLA matställen på vägen för att mamma missade varenda jäkla avfart haha men det gjorde varken mig eller Emelie något då vi kom på att det ligger en snabbmats restuarang (diner inspirerad) i västervik som heter Corner som vi bara älskade när vi var små! För er som inte vet det kan man säga att jag haft landställe här då. Men i alla fall så är Corner ett place man bara älskade som liten. Man fick välja sina egna leksaker, sjukt goda hamburgare och alla dessa små aoutomater med massa roliga små leksaker i, ni vet dem maskinerna man stoppar i mynt i? Mamma och pappa fick alltid hosta upp en massa mynt så jag och syrran kunde tömma maskinerna på skit leksaker haha! Så mycket minnen har jag upplevt idag, mys.
Kommentarer
Felicia säger:

Hej Felicia!
Den här kommentaren kommer inte handla om detta inlägg så du vet.

Ja måste bara berätta hur otroligt mycket jag tycker om dig. Du är en av dom få kanaler som ger mer en smink och skönhets tips. Jag hittar nästan alltid något i dina videos som får mig att se saker från en annan vinkel, jag ser en annan sida på saker som inspererar mig väldigt mycket.

Idag tittade jag på din andra video i den back To school serie och den videon hjälpte mig väldigt mycket.
Jag ska börja i högstadiet i en ny skola vilket jag ser lite som en ny start. När jag såg den här videon inspererades jag av dina tips och dom har hjälpt mig att lägga grunden för min "ny start"

Mycket annat jag sätt på din kanal har faktist gätt mig något som fått mig att tänka efter, vilket betyder mycket.

Du är en fantastisk person. En förebild, positiva människor som säger så pass kloka saker de är dom som kommer långt. Tack för att du bara är dig själv och delar med dig av din personlighet för det gör faktiskt skillnad.

2014-08-17 | 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback