GRÄNSÖ

 
 
 
 
 
 
 
 
Självklart tog vi en tur ut på Gränsö där min mammas kusin håller på att bygga hus då det nyligen köpt tomt och jag kan säga en sak att det är så jäkla fint där. Att få bo så och ha egen liten strand och brygga hade varit drömmen men tyvärr är jag en stockholms brud och skulle inte kunna leva utanför min kära stad. Men sjukt skönt är det att bara få rymma från verkligheten ett tag och känna lugnet. Det blev som ni ser en del foton i solnedgången och på denna brygga skulle jag kunna sitta på alla dagar i veckan om vi hade detta väder. Detta är lyx för mig.
Kommentarer
Klaea säger:

Åh, vad fint. Vilken tur ni har som kunde se den där solnedgången!

2014-07-27 | 09:18:21
Klara säger:

Åh, vad fint. Vilken tur ni har som kunde se den där solnedgången!

2014-07-27 | 09:18:30
Anonym säger:

var är den gråa tröjan köpt? :)

2014-09-01 | 01:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback